tel. 91 48 506 56, 602 314 524

ul. 5 Lipca 11/1, 70-374 Szczecin

Gwarancja

Bezpieczeństwo !!!! - na tą wartość naszej pracy składają się:

Planowanie zabiegu

Jak najbardziej dokładna analiza warunków i sposób rozmieszczenia implantów to pierwszy krok do pełnego sukcesu i zadowolenia naszych Pacjentów. Im więcej wszczepów planujemy wykonać tym sytuacja bardziej skomplikowana. Opracowany system diagnostyki i planowania jaki stosujemy w naszej klinice daje nam pewność jakości i perfekcyjnego umieszczenia implantów.

Stosując wszczepy w większej ilości, przy rozległych brakach powinniśmy zastosować największy z możliwych implantów, gdyż daje on najmocniejszą podbudowę pod koronę czy most porcelanowy. Dlatego My opieramy się na perfekcyjnej diagnostyce badamy ilość, jakość i możliwości najkorzystniejszego rozmieszczenia implantów. Wszystko po to aby uzyskać jak najbardziej optymalne warunki obciążenia przyszłymi zębami.

Sam pacjent ma wgląd w ten proces i może uczestniczyć w planowaniu, które widać na ekranie komputera wyposaźonego w odpowiedni program. Dokładność i jakość tej metody zapewnia i gwarantuje wykonana tomografia komputerowa i obraz 3D szczęk pacjenta. Możemy wówczas szczękę obracać, oglądać w przekroju z każdej strony. Eliminujemy pomyłki i ewentualne słabsze miejsca kości. Widzimy jaki kąt wprowadzenia implantów jest najlepszy i możliwy do zastosowania. Czesto samo zwykłe rtg nie wystarczy albowiem widzimy tylko dwa wymiary kości. Wykorzystywany przez nas system pokazuje całą kość w trójwymiarze, który pozwala nam w trakcie zabiegu wyeliminować niespodziewane komplikacje - zbyt wąska kość,ubytki tkanki.

Pod kontrolą obrazu 3D wybieramy zawsze najlepsze miejsce wszczepienia implantów, planujemy ich ilość, wielkość, kąt wprowadzenia i późniejszą odbudowę protetyczną. Dzięki temu Pacjent w jeden dzień uzyskuje piękny, wymarzony uśmiech. To tyle odnośnie bezpieczenego planowania i diagnostyki. Sam proces (sposób) wszczepiania implantów może być różny.

Jaką technikę stosujemy ?

stosujemy technikę bezpłatową, minimalnie inwazyjną (bez odwarstwiania płata dziąsłowego). Nie wywołuje to późniejszych komplikacji w postaci dużego obrzęku czy bólu. Technika bezpłatowa polega na wykorzystaniu malutkiego otworku w dziąśle i wprowadzeniu przez niego implantu.

Zaletą metody bezpłatowej są:

O jakości naszych usług decyduje:

Na sukces długoterminowy naszej pracy składa się:

Warto wiedzieć